Mitt första hemlispaket

Åh vad glad jag blev över mitt första hemlispaket! Det innehöll ju massor med godsaker - ett jättefin nystan Drops Delight som jag faktiskt funderat över att leta upp efter att jag såg det på en blogg i veckan som gick...
En finfin bok av Björn Hellström - honom gillar jag men det var länge sen jag läste nåt av honom... Och en hel burk full med julgodis... och sist men inte minst en supersöt uggla som jag antar är virkad av min hemliskompis - den kan man använda som bokmärke! Tackar så mycket! Nästa vecka åker jag ju upp till Sollefteå för att fira jul och med på tåget följer garnet och boken såklart! 

Min hemliga kompis kommer från Lövestad stod det bak på paketet så jag får surfa runt lite bland bloggar för att se om jag kan luska ut vem min avsändare kan vara... 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0