Jag vann!

Inspirerad av Jenni har jag också deltagit i lite tävlingar... och jag har visst vunnit en bok!  Det var en glad överaskning en dag som idag - grå, trist och lite depp...

Önska att jag kunde få ligga hemma (jämte mannen som är hemma med en öm käke efter en visdomstandsutragning igår) och gosa ner mig i sängen läsa...

Men istället får jag förbereda "hell-day" på jobbet... Inventeringen... *usch* då ska varenda liten pinal och pryttel och öronpropp räknas... Jag jobbar från 06.15 - tills vi är klara - vilket i regel brukar infalla nån gång under kvällen - oftast framåt midnatt...

Sen jobbar jag som vanligt på lördagen...


Kommentarer
Postat av: Jenni

Du ser!

Grattis till vinsten! Jag vann en kokbok på samma sida och är så lycklig över den.

Tävla på!

Kram Jenni

2009-12-09 @ 12:55:21
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0