Glögg är inte min grej...

... men den här alkoholfria äppleglöggen var faktiskt ganska okej! Jag tror vi köpte den på nån vanlig affär och det var nog det enda "juliga" vi fick i oss igår på Luciadagen...



Min man har opererat bort en visdomstand i veckan som gått och har haft JÄTTEONT i munnen och sovit dåligt och vart svullen och inte kunnat äta eller njuta av allt gott som han blivit serverad...
Jag har inventerat på jobbet i helgen - arbetsdag 06-22.30 i fredags... jobbade som vanligt i lördags och efter det hade vi en supermysig utomhusfika eftersom mannen kände sig lite lite bättre. Sen var jag med arbetskamraterna på Swedish Tastes Studiokök och lagade finsmakarmat... Det var verkligen jättekul! Men jag var väldigt trött och sen åkte jag hem till mannen som var öm och trött och grinig över att ha så ont...
Igår gjorde vi INGENTING... ja, jo vi smakade på den här glöggen då - och tände det 3:e ljuset...

Ikväll har turen vänt - vi var på Jul på Liseberg efter jobbet och smakade på lite julgotter och prövade lyckan på chokladhjulen...
Det blev lite chips, lite champagnefylld choklad från Anton Berg och sist men absolut inte minst - en stjärnvinst - en gigantisk låda med Paradis och Aladin...

Sen avrundade vi med lussebulle och varm choklad innan vi begav oss hem igen...



Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jag är inte heller så mycket för glögg så jag ska ta och prova den glöggen. Hoppas din man kryar på sig, kan tänka mig att det gör ont.

Kram Sandra

2009-12-15 @ 16:20:33
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0