Mina namnband

Jag har klurat ett tag på om jag skulle skaffa namnband att fästa i mina kreationer... Och för någon vecka sen gjorde jag slag i saken och beställde dessa finfina namnband på sidan med samma namn. Så i veckan som gick fick jag hem dem och jag blev riktigt malligt stolt över hur fina de blev.

Den första fästes i den röd/orange/rosa halsduken som jag stickade för ett tag sen och gavs bort till vännen Eva som fyllde år i veckan. Den passade Eva som handen i handsken - helt klart hennes färger!

Eva anordnade "sy-möte/pysselkväll" och kombinerat födelsedagskalas hos sig i veckan och blir säkerligen en stadig medlem i vårt lilla symötesgäng i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej! vad kostar dom namnbanden? och hur många beställde du?



Tacksam för svar i min blogg.

2010-06-15 @ 14:38:07
URL: http://teresenennesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0