Garnlagret påfyllt...

Inför mammas present behövde jag fylla upp mitt lager av garn lite och först var jag en sväng hos Tummelisas fina butik på Norra Gubberogatan...



Hittade två härliga lila garner som fick följa med hem - dessutom hade hon en gigantisk korg med "restgarner" och udda nystan som hon reade ut för 20:-/hg... Hittade tre härliga små nystan i roliga färger. Sen åkte jag vidare till Ebbes hörna vid svingeln där jag vet att de ibland har påsar med loppisgarner och hittade där en påse full med olika lila toner... Bland annat två nystan tunn mohairblandning som jag var tvungen att snabbsticka en gallersjal av samma kväll!

Så nu letar jag ivrigt efter nya roliga mönster att prova dessa garner på... Kanske något mer till mamma?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0