Roliga mönster och ljuvliga färger

Jag har alltid gillar Amy Butlers underbara tyger och kreationer! Hon blandar färger på ett så roligt sätt och man blir så glad av hennes inspirerande hemsida! 


Bilden är lånad från Amys hemsida

Jag sydde för en tid sen en väska som jag gjorde ett mönster till själv - men inspirationen kom helt klart från Amys väskor som är fantastiska!

Nu kommer Midbec med en helt ny tapetkollektion som är skapad av just Amy Butler! Det är verkligen jättekul att hennes smarriga mönster och skojjiga färgkombinationer äntligen får bli tapeter!


Bilden är lånad från Midbecs sida

Den här ska vi sätta upp i butiken som en inspirationsmiljö... Jag tror det kan bli ett blickfång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0