En vårgrön väska

Ropade hem ett knalligt grönt påslakan på Tradera för några månader sen. Det har legat och väntat på inspiration ett tag och en väska har tagit form i huvudet på mig... Jag har inspirerats av Amy Butlers fina tyger och underbara väskor...
 
Jag har nog aldrig sytt något så avancerat förrut. Den här har dragkedja och foder och veck och handtag och ja, det tog väldigt låång tid att sy den. Men eftersom jag har tänkt att ge bort den i present så ville jag att den skulle vara fin och välgjord...


Men jag måste ändå säga att jag blev nöjd med den och skulle lätt ha den själv...
Men jag får väl sy en annan modell till mig själv... :-D

Den har en härligt krispig grön färg och jag hoppas hon kommer gilla den... 
 

Kommentarer
Postat av: stitchordie

Fin väska och härlig grön färg!

2010-11-30 @ 08:45:19
URL: http://stitchordie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0