Dr Brown

När vi var iväg och hämtade vår son köpte vi nappflaskor på plats där i landet. När vi kom hem tänkte jag på att det kanske kan vara svårt att hitta reservdelar till flaskorna, nya nappar sov - de har ju en tendens att gå sönder...

Men det fanns på Babyproffsen bland annat (fast de var dyyyra!) och nu hittade jag dem på nätet också om detä r någon som är intresserad av att köpa dessa.

I veckan gjorde jag min första secondhandrunda sen vi kom hem och där på hyllan stod två flaskor av just den soren vi har hemma och 5 stycken av den smalare varianten. de kostade 10:- styck så jag köpte de breda flaskorna och lämnade de smalare...

Nya nappar kan jag kosta på mig! Och nu behöver man inte handdiska dem mer... :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0