Fina vintagefynd!

Jag passar ju på att shoppa second hand så ofta jag kan men förra veckan hann jag inte till en enda butik. Det har jag tagit igen med råge den här veckan. Igår slog jag ihjäl en stund på stan och hittade några småsaker som jag föll för...

Min man fick en bok som present på bröllopsdagen (nån vecka försent!) med en person som betytt mycket för honom...



Och jag som börjat använda mina glasögon allt mer hittade ett jättefint glasögonfodral i mjukt skinn i en fin fin blå färg...
Jag gillar ju äldre saker som ofta är väldigt välgjorda och omhuldade och vårdade. Det här tuffa, läckra fodralet tilltalade mig och passade mina brillor perfekt.
Bara 50:- gav jag för det och det tycker jag absolut det var värt!


Fodralet hade faktiskt två fack, ett på var sida om knäppet. Tveksamt om det får plats två par glasögon men man kan ha en liten putsduk i det andra facket kanske?

Nu vill jag ha en handväska eller en börs i samma färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0