Kanske mitt bästa fynd?

I veckan tog jag mig en tur till vår lokala secondhandbutik och just den här gången hittade jag en hel massa bra att ha saker. Dels ett par barnböcker i fint skick som fick mig att gå i barndom. Jag har för mig att jag älskade 'Lotta på Bråkmakargatan' när jag var liten och hittade just den för 5:-!

Jag hittade en rolig plåtprydnad med ett mönster som kommer bli fint på en "Trampsten" av betong som jag planerar att gjuta snart...

Men mitt kanske bästa fynd - ever - var den här tjocka fina boken - Bonniers stora bok om HANDARBETE!


Där finns ju allt! Stickning, virkning, makramé, ryaknytning, broderi, lappteknik, sömnad och mycket mer. Jag har inte hunnit blädra så mycket i den än men jag är så jäkla nöjd med just den här även om den var tung att bära hem!
20:- är ju verkligen inga pengar för den här braiga boken! Så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0