Hanna gör coola grejer!

En fantastisk svensk designer heter Hanna Werning och hon jobbarbland annat för Eco Boråstapeter. I sommar kommer hennes tredje tapetkollektion och den är en riktigt kaskad av färger! Hon gillar djur och natur och blir inspirerad av dessa i sina alster. Ofta blandar hon friskt med ganska galna färger och stora svulstiga motiv.



Jag brukar tycka att man måste ha ett visst mått mod för att sätta upp en sådan tapet och jag hoppas att det väller in modiga människor i vår butik i slutet av juni så jag kan få möjlighet att visa upp den här fantastiska boken för dem!

Det bästa med Hannas tapeter är att de har namn - det gillar jag!


Collaget är ihopsatt av bilder från Eco Boråstapeters pressutskick

Klättervippa, Palmnäva, Rävdunge, Svanpark och Fantasia - visst låter det härligt! Kollektionen kommer börja säljas i slutet av juni så ta en av dina semesterdagar i sommar och besök din närmaste tapetbutik och kika lite närmare på den här tjejens underbara tapeter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0