Motljus

Jag har beställt en ny kamera som ska komma i veckan hoppas jag. Men tills dess får jag öva med den gamla...

Läste på nån blogg om en tjej som gillade att fota i motljus och visst får man fina annorlunda bilder med ljuset som en speciell detalj...



Jag har inte gjort så mycket vettigt den här helgen - det finns ju mängder att göra...
Men ibland måste man bara slappa och lata sig... det är ju faktiskt bara sommar en gång!

Jag har kommit på ett roligt sätt att måla naglarna - mina är inte så långa men det är kul att piffa till dem lite!



Nu börjar semesterperioden på jobbet och det kommer bli lite annorlunda i år då jag inte planerat in någon semester alls. Jag har ju en resa att se fram emot sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0