Återanvända ränder!

Jag såg en liten börs som påminde om en uggla på någon blogg nånstans. Min blev inte riktigt ugglig - men den blev lite rolig med sina ränder åt olika håll. Jag gillar att färgerna inte är dova men heller inte helt klara. Fodret är gult och rutigt och jag har satt på små tryckknappar - för övrigt mina första.


Det kanske blir fler i den här stilen - men jag ville ju att det skulle bli en uggla!

Det vågiga tyget kommer från en barnkollektion med tapeter och tyger från Sandbergs och den randiga snedslån är återanvänd från den gula gardin som fick bli foder...
Do-redo som slutade lyckligt!

Kommentarer
Postat av: Maja Gräddnos

Du är DUKTIG!!!

Blir lika imponerad varje gång jag kikar in här!

2011-08-28 @ 16:51:12
URL: http://majagraddnos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0