TACK TACK TACK!

Efter en riktigt lång dag och kallt och mörkt ute kom jag hem och hade fått andra delen av mitt hemlispaket!
Första delen kom häromdagen med några små söta nystan och lite lakritsgodis (som ju redan är slut!)
Det var en superbra överaskning - det var nämligen 2 st rundstickor av märken Knit Pro samt en virknål i strl nr 4! Jag är jättetacksam!



Det blir utmärkt att testa mitt nya sjalmönster som jag fick av Sanna i veckan då jag fick mitt Mixa & matchapaket! Två önskepresenter på samma vecka - inte illa! Jag måste varit snäll???

Sanna skickade också god choklad, lite chaithé och turkost garn i två olika varianter - samt lite roliga pärlor som jag ska pyssla med snart tänker jag!



Min helg fick just lite guldglans - tack vare er - mina hjärtevärmare! Tack så väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för tipset på halsduks mönstret. Har inte sett just den tidigare men det var något i just den stilen jag var ute efter, så jag ska sticka en bit och se hur det blir. Fint mönster och det ser ut som man lagt mer arbete på det än man egentligen har, sen slukade den ju precis lagom mängd garn. Så helt perfekt.

2010-11-24 @ 21:29:43
URL: http://www.pyssligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0