Sol i sinnet!

En rolig sak med att blogga är ju att man hittar kompisar runt om i Sverige som man sen har kvar - genom sin blogg... Som Elin i Lund... Av henne har jag fått min aldra första award! Så himla roligt... :-D

Dessvärre är jag ju fortfarande bredbandslös så jag har vart lååångsam med att lägga upp den här och följa instruktionerna...




1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Men liksom Elin tycker jag att 12 st bloggar är i flesta laget så här kommer mina val:

Tantkofta - alltid lika roligt och inpirerande att titta in hos henne!
Pixi - som var min senaste "Hemlis-kompis" - hon lyckades behålla mystiken genom hela bytet!
Silje - ljuvliga skapelser som ger mersmak
Metamorhposis - tankar och ting
Fröken C - som gör så vackra saker!

---- i övrigt ---------------------------------------------------------------

Så krigar jag vidare med Telia och Bredbandsbolaget, väntar på lust att putsa fönster, planterade några påskliljor i krukor, har fotat lite granna men glömt mina redigerade bilder hemma, repat upp och stickat om en candleflamesjal till, provmålar vår hall och åker runt på loppisar - det är ju de enda ställena jag får handla nuförtin... Köpstopp är det fortfarande...
Just det! min nya passion jämte stickandet är korsord! Så kul!

På återseende kära vänner - förhoppnignsvis kan mitt bredband vara inkopplat snart...



Kommentarer
Postat av: pixi

Tack så hjärtligt!! HOppas allt är bra med dej !! Kram kram =)

2010-03-22 @ 19:21:32
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: fröken c

tack så väldigt mycket!

Lycka till med allt bloggande och pysslande.

Är lite avundsjuk på dina fina 70-talslakan :)

2010-03-23 @ 11:30:11
URL: http://froken-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0