Ny kamera och ryggsäck

Igår kajkade ju kameran ihop... så idag har jag lagt till ytterligare lite pengar och köpt en ny... det blev en Panasonic DMC-FS15 vars batteri ligger på laddning just nu. Men det lilla jag hann prova med den kräm som var i batteriet kändes det som ett givet beslut. Den här kameran ÄR bättre! Fast bilderna här nere är tagna med den gamla kameran så länge...

Jag har också köpt en billig ryggsäck modell något större inför vår semesterresa! Det känns som det mest bekväma sättet att resa när man ska runt på några ställen. Givetvis får man ha en rejäl handbagageväska med sig också! Sen köper man väl minst en ny väska i Bangkok vad jag förstått...



På stickorna just nu har jag som sagt mina Heart Mittens och en Candleflame-sjal som ska stickas klart i dagarna... 

Nu ska jag ner i köket och laga blomkål/broccolimos och steka korv och sen hänga lite tvätt! 
Tjo på er!

 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Måste bara säga det igen, men GUD vad du är duktig. Jag är så djupt impad. Själv gjorde jag klart en armvärmare igår och är sjukt nöjd med det... Kram

2010-01-28 @ 11:45:58
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com
Postat av: Jenni

Måste bara säga det igen, men GUD vad du är duktig. Jag är så djupt impad. Själv gjorde jag klart en armvärmare igår och är sjukt nöjd med det... Kram

2010-01-28 @ 12:09:43
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com
Postat av: Pelin

Snyggt!!

2010-01-29 @ 10:13:01
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0