Sommarlat

Jo, jag erkänner, jag har fått igen  min kamera...
Men jag har inte orkat lägga in bilderna i datorn, jag har inte orkat sätta mig och författa något fint inlägg - har inte ids erkänna att jag inte pysslar något just heller...
 
Just nu snurrar livet så fort ändå - jag har bytt stickorna mot joggingskor och försöker hinna med att bara vara lite mellan varven...

Självklart är det mycket med bröllopet men jag känner att vi tillsammans har det mesta inom kontroll... Det är ju inte många dagar kvar nu (om man jämnför) ca 45 st... *pirr*

Igår var vi till Ullared och shoppade en hel del och sen förbi min far som hade varit en vända till Tyskland...
Vi behöver komplettera med bubbel och lite cider och kanske lite vin också...

Vi är lite oense där - jag och blivande maken - hur mycket som kommer gå åt...

Det är ju inte en fest i jämförelse med ett stort kalas - säg en 30-årsfest... Det är mer en högtidlig festlighet med massor med god mat och gott sällskap... Självklart ska inget ta slut men man behöver ju inte överdriva?!

Emmelanåt försöker vi ta igen oss - för augusti kommer bara swisha förbi och i slutet kommer man nog vara väldigt nervös och väldigt trött...

Så ha lite överseende med att jag inte uppdaterar här... :-D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0