Garn & thé-paket till mig!

Igår när jag kom hem var brevlådans lock lite öppet och upp stack ett stort tjockt kuvert... Mitt garn och thé-paket hade kommit! Så jag rusade in och slet upp kuvertet och ut kom två mjuka nystan med ett superfint garn - i mina favoritfäger...
Grönt, turkos och brunt... :-D Du har anstängt dig att hitta rätt Merja!

Med i paketet låg också ett paket med en ljuvligt doftande thé som snart ska provas... Igår hann jag bara klämma lite på garnet och sen var det iväg igen - till en träff med sambons barndomskompis och hennes söta ungar...

Vi fikade och pratade om stort och smått...
Jag fick ytterligare ett tillfälle att träffa dem idag - då de kom förbi på en snabbfika under morgonen. Dagen har innehållit en massa; shoppingrunda inför 'Alla-hjärtans-dag' och fika med en av de bästa vännerna, yoga-pass och storhandling...
Det är så skönt att ha en ledig dag ibland!

Undra vad jag ska hitta på att sticka för nåt av det fina garnet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0