Julklapp till brorsdottern

Har på andra bloggar runt om sett fina bokstäver i tyg och tänkte att jag skulle prova jag med...
Jag fick en symaskin av min mamma i fördelsedagspresent och har väl sytt några olika saker tidigare. Mest väskor, gardiner och kuddfodral...

Detta blev ett eldprov för det krävdes både logiskt tänkande och tålamod - inte mina starkare sidor :-D

men jag är ändå supernöjd med resultatet...



Det är både nya och vintagetyger. Visade dessa för mamma i helgen och hon sa att Alva, som bara är 2 år, redan börjat intressera sig för bokstäver så detta kommer förhoppningsvis bli en perfekt julklapp!

Kommentarer
Postat av: Emma - igen!

Kan man få beställa sånna fina kuddar? GUD så fina! Jag som syr som en kratta skulle lätt betala för dem! UNDERBARA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0