Farbror Frost och mycket mer...

Just idag när jag gick till jobbet så var det verkligen föraning om vinter, små lätta flingor dalade mot marken men smälte dock bort ganska fort igen... och just idag glömde jag mina vantar hemma... :-(

När jag kom hem för en stund sen låg två stora paket i brevlådan... Ett lila ullgarn som jag budat hem från Tradera... och ett Garn & Thé-paket!

Innehållet var finfint! 2 fina gröna nystan och 2 ännu finare gröna nystan! Två stora påsar med the, Kustfägring och Farbror Frost... och som bonus, några lila små roliga pärlor och några örhängeskrokar! Toppen, precis vad jag behövde! Jag har en idé som jag skulle vilja testa nämligen och då är örhängeskrokar perfekt!



Sitter nu i skrivande stund och njuter en kopp Farbror Frost och äter en kanelskorpa...
På Mölndals Museum som ligger i princip runt hörnet från där vi bor har de just Farbror Frost the och jag har druckit det flera helger på raken där och hade inte en tanke på att fråga efter det i théaffären när jag var där i veckan... 
Men det behövde jag ju inte för nu fick jag det i mitt paket idag! Det innehåller bland annat hela kardemummakärnor och små små vita snöflingor av socker...
:-D Så himla gott!   



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hoppas du får ihop något fint! Du får lägga upp det här så vi får se!



Ulrica =o)

2009-11-05 @ 20:34:04
URL: http://smyckasblogg.blogspot.com/
Postat av: Ulrica

Hoppas du får ihop något fint! Du får lägga upp det här så vi får se!



Ulrica =o)

2009-11-05 @ 20:34:21
URL: http://smyckasblogg.blogspot.com/
Postat av: åsa riihimäki

Hej.

Ville bara tacka för ett mycket uppskattat paket med garn och téer idag. Det kom som en skänk från ovan, då jag ligger sjuk och behövde lite uppmuntran.

Jättefina garner och téet luktar kanongott. ska koka en kopp snart, har bara inte bestämt mig för vilken sort jag ska börja med.

Och visst. Det är ju jag, samma Åsa som i våras ;-)

2009-11-06 @ 15:21:06
URL: http://skgosmommo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0