Mitt första UFO

Jag har mest avslutat, fäst trådar och börjat på nästa projekt... Men även jag har UFOn i gömmorna trots att jag bara stickat i några månader..
Jag vill starta på något lite större, lite mer utmanande, som en avancerad sjal eller en kofta... Men jag vågar inte riktigt kasta mig ut i det... av nån anledning...
Men i väntan på att fatta mod för mitt något större projekt så har jag avslutat ett av mina UFOn - en röd/rosa/orange halsduk som jag börjat på för länge sen...
Den består av rätsticking på längden, dvs lååånga, trååååkiga varv och det har verkligen inte lockat...
Men nu är den klar... Fast jag vet inte om jag kommer använda den :-D



Men jag gillar verkligen färgerna och det faktum att de egentligen inte passar ihop... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0