Gratis nöjen!

I dag har det snöat nästan hela dagen och det är väl få saker som roar så mycket egentligen? Jag fyndade en röd vinteroverall på Röda korset i veckan för en femtilapp och den kom väl till pass idag. Eftersom han inte har behov av några skor tog vi ett par ordenligt varma fårskinnstofflor och en filt över som skydd mot snön...

En rejäl "pälsmössa" (fusk givetvis) har han fått i present så han var rejält påpälsad!



Pulkan är en gåva från en fin vän som hittade den i deras återvinningsrum för flera år sen. Eftersom han visste att vi "väntade barn" frågade han om vi ville ha den...

Jag hade ju inte förväntat mig en liten bebis när vi adopterade men det blev så ändå och jag hoppas pulkan blir flitigt använd i vinter om snön vill ligga kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0