En idé jag fick...

Min plånbok som jag sydde i augusti 2010 har blivit så ful och sliten så det var dags att göra en ny... Denna gången var jag sugen på ett brunt tyg med orange blommor som tidigare varit ett örngott. Jag hittade två stycken på närbelägna secondhandbutiken men de passade inte ihop med några andra sängkläder så jag blev sugen på att sy något av dem istället.

Jag har ju testat några olika varianter av mobilfodral också och inte hittat något som känts ultimat - men nu kanske?

Idén har funnits ett tag men först den här veckan råkade jag på en detalj som blev självklar.



Tada! Ett stycke skitfult glasögonfodral i skinnimitation har transformerats till ett snyggt mobilfodral i stället!
Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Det blev ju jättefint! :) Jag vill också ha mobilfodral :P

Kram

2012-04-17 @ 11:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0