Nya miljöer

När vi "byter säsong" i butiken från utomhusfärg till inomhusfärg brukar vi också passa på att städa lite i butiken och kanske göra om någon skyltning... Den här gången ville jag ha något som går i lite murrigare färger men som ändå är glatt.
Intrade har kommit med ett par nua kollektionen som hade både murrigt och färgglatt!




Den bruna tapeten med blommor kommer från Kollektionen Tropica som har en mängd variationer på läckra blommor! Den häftiga oljedunken hittade jag på väg till jobbet intill en stor soppåse med diverse skräp. Jag misstänkte att den där oljekannan också var skräp så jag tog med den - jag tyckte den var charmig - med lite rost och sin svala guldiga färg...
Den härliga uppiggande turkosa färgen är målarfärg ur vår senaste färkarta Gott & Blandat - där vi har ett samarbete med Leaf som gär Gott & Blandat godispåsarna! 

På motsatta sidan sitter en grön och turkosskimrande randig tapet - den har jag satt upp på tvären. Det gör att du kan bredda ett rum eller skapa lite andra kontraster än att ha r'nderna vertikalt. Jag gillade den skarp och tyckte den gjorde sig fint i den här miljön!

Varsågod - lite ny höstinspiration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0