Måla måla...

Helgen har förflutit snabbt, trots att den vart "lång" så har det gått fort så fort... Lördagen innehöll en löpartävling för oss båda. Maken satte personligt rekord på en mil och jag tjorvade mig fram och i mål på 5.1 km. Söndagen var inte alls lika varm som lördagen så det var mössa på när jag målade idag. Men jag börjar närma mig en färdigmålad trädgårdsmöbel. Två av fyra delar har nu fått grå färg på sig och alla delar är grundmålade runt om... Det känns bra att komma ett steg närmare målet hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 18:39:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0