Veckans stuv

I måndags hade jag en härlig eftermiddag på stan och gick bara från butik till butik och tittade på vårkläder, påskpynt, snygga smycken och annat inspirerande.

Jag var också i några av mina favorit-butiker för ren och skär inspiration - Grönbergs interiör och Prickig Katt där de som vanligt har så mycket vackra ting...

Nu är det mycket vårfärger, skira kvistar med blad och blommande växter och påskpynt...

Jag hittade inget jag var tvungen att köpa just - förutom de här så söta tygbitarna...



De hade en sydd kanal upptill och en hade en resår i - kanske har de vart små gardiner i en lekstuga eller något liknande. Känner någon igen tyget? Det känns lite 50-tal med rätt musiga klara färger och lite sköna former på figurerna...
Något litet ska det nog gå att sy av dessa - men först en sväng i tvättmaskinen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0