Nytt på jobbet

Tapeter som kan passa lite varsom är bra - många är ju oftast ganska nichade för en viss målgrupp men just den här tycker jag kan passa på många ställen.
I ett soligt gästrum, som en fondvägg i arbetsrummet eller som en kul och pigg tapet i ett barnrum?



Här har jag kombinerat den med en ljus turkos nyans som heter Fine Ocean och den passar perfekt ihop med den turkosa som går igen i tapeten.

För att markera "barnkänslan" har jag målat en loppisfyndad barnstol och bara satt dit ett litet mjukisdjur från vår leksakshörna...




På andra sidan ser vi en tapet från Eco White-kollektionen med mönster vitt-i-vitt. Den har som stora "maskrosbollar" som ger en härlig dunig känsla på väggen. Även här passar den turkosa bra som en accentfärg. Pallen har stått i min källare i flera år och har fått ett nytt tyg som tidigare varit ett örngott...
Jag tyckte det passade fint här med det turkosa och vita...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0