Förlåt jag skäms....

Nu var det jättelänge sen jag uppdatarade här...

Jag har inte slutat pyssla eller blogga - jag har bara låtit bli att logga in här...
Jag har vart på mässa med mitt jobb, jag har fyndat second hand, jag har stickat och sytt och faktiskt virkat lite...
Jag ska redovisa här vad som har hänt sen sist...

Jag har fått en beställning på en OS-mössa - den blev inte alls som jag tänkte mig och inte fan ser den ut som en OS-mössa men men...
Den blivande ägaren har fått prova den idag och han verkar nöjd så det blir nog bra det... han kommer inte frysa om öronen iaf...

Jag har sytt klart och stoppat min uggla - han sitter så snällt och vakar i vårt sovrum med vingarna vilande över bröstet... Han blev jättefin och jag blev stolt! Så - fler sånna kan det nog tänkas bli!



Sist men inte minst måste jag visa det härliga orangeröda påslakanet som låg och lockade mig på lokala sedondhandbutiken häromveckan...
Som vanligt till ett löjligt lågt pris!

Jag har gjort fler fynd men jag ska berätta mer om dem en annan dag! Just idag är jag dessutom lite sur för min kamera är trasig och jag har lämnat in den på lagning och jag hoppas snart få tillbaka den!

I veckan fyller jag år och i present har jag fått en hel massa raggsocksgarn :-D Så jag antar att det blir sockar för hela slanten framöver!


Kommentarer
Postat av: Pelin

Den där ugglan blev ruggigt fin! (ursäkta ordvitsen:P)Mycket imponerande!

2011-02-07 @ 14:33:33
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0