OS-mössan

Minns ni OS-mössan jag virkade? Den hamnade på rätt huvud till slut och min systers kille som fick den satte den på sig och hade den på resten av kvällen - det kändes som ett gott betyg...

Mössan skulle bli klar till deras Åre-resa så jag ska se om jag kan vaska fram nån bild på den i backen också - såhär såg den ut en mörk kväll i februari i syrrans kök iaf!



Dessvärre gav inte virkningen nån mersmak och jag tror inte att det är min grej riktigt - jag gillar bättre att sticka faktiskt. Det känns som jag behärskar det bättre - men så har jag ju övat betydligt längre på det!

Jag håller fortfarande på med min lilla filt men det kanske är dags att göra klart den snart... jag tänker det ungefär varje vecka... *suck*
Var är motivationen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0