Förvaring

I söndags blev jag väldigt sugen på att sy och till en planerad resa framöver inser jag att jag kan behöva en förvaring för mediciner och annat bra-att-ha...

Jag hittade ju en härlig liten stuv med ett vitt tyg med röda prickar som jag gärna ville använda och resten kom naturligt... Vit botten med ett rött kors är ju en solklar fingervisning om vad innehållet är...

Dragkedjan är återvunnen och har den karaktäristiska ringen som man dra i från mina barndomsminnen. Praktiskt när man ska öppna snabbt och komma åt innehållet...



Enklare sömnad får man leta efter - men den här är stärkt med lite vlieselin för att bli stadig och bra...
Perfekt och rymligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0