Djuren...

Det började med en lite grå uggla på en loppis. Det går inte ens att sätta ett litet värmeljus i den. Den var bara så söt med sina stora ögon.
Därefter kom räven och den svarta hästen som maken köpte. De passar bra in i vårt vardagsrums färgkombo.
Den lilla svarta katten som rullar ihop sig till en boll hittade jag på en marknad i Thailand förra vintern och sen kom den orange hästen i julas.



Kanske minns nu kaninlampan. Tyvärr klarade inte den dyra lampan att stå i solen så nu ser han helt galen ut och skulle nog platsa i 'Alice i underlandet' - men jag tänker mig att den ska gå att spraymåla i orange på nytt för jag gillar den jättemycket.



Vi har ju fler djur också - ett par ugglor till har jag ju ganska nyligen presenterat om man letar lite bakåt och fler kommer det nog bli. Jag vet inte riktigt varför vi fastnat för djur... och bokstäver... och att matcha, matcha, matcha... :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0