Nystajlat!

Hela sommaren har de här tapetproverna legat på jobbet och visst hade det vart en fin somrig visning att ställa i butikens entré - men nu har det inte blivit så. Nu är den äntligen klar och jag funderade på hur jag skulle kunna hotta till den och göra den lite annorlunda...

Fjärilar!



Det bara kom till mig när jag packade upp lite beställda tapeter och bland rullarna låg en barntapet med fjärilar som fyllningsmaterial i kartongen.

Jag klippte ut en fjäril från tapeten och använde den som mall på de olika tapetproverna. Sen limmade jag ihop dem två och två eftersom jag vill böja ut vingarna och få dem att bli tredimensionella. På så sätt blir de lika vackra från båda hållen.



Sen har jag satt fast dem med dubbelhäftande tejp på "miljön" i butiken...
Jag blev riktigt nöjd med den - den håller kvar minnen och färger från sommaren tycker jag...

Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Sara

WOW, vad fint....vad du kan hitta på!!!!

2010-09-07 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0