Morgondimma

Som jag skrivit tidigare har jag tagit tidiga promenader om mornarna och jag måste få visa upp några bilder...
Vi bor ganska nära en sjö och när jag tar vägen förbi där riktigt tidigt om morgonen så ligger en vacker tjock vit dimma över hela ytan och det ser så härligt och vackert ut.
det är dessvärre svårt att fånga på bild. Eftersom jag har iPhonen med och lyssnar på podradioprogram så brukar jag försöka fånga det vackra på bild...

Det är skönt att bara stanna upp några ögonblick, andas och känna lugnet och insupa det vackra...


Kommentarer
Postat av: Jenni

Underbart vackert även på dagen när solen strålar!

2010-09-07 @ 21:40:59
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0