Mycket ska man se...

Häromdagen när jag steg in på Hemköp fick jag mig ett gott skratt när jag såg den här "reklamrenen" med en liten huvudbonad på sig...



Jag var bara tvungen att ta en bild... Jag har ju alltid min kamera med mig i väskan och jag har lyckats ta en del oväntade bilder tack vare att jag nästan alltid har den på mig... Nu för tiden har man ju nästan alltid en kamera i sin telefon men jag tycker ändå att bilderna blir lite bättre med den vanliga kameran...
Håll till godo med min lilla ren!


Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag tycker alltid så synd om den stackars renen då jag stöter på den. Tänk att stå inne i en matbutik och inte få springa runt på fjället;)

2010-11-02 @ 12:47:47
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0