Mitt första hemlispaket!

Kom hem sent idag och kände mig ganska trött - men på köksbordet låg ett bulligt brunt kuvert och jag förstod att det var mitt första hemlispaket!

Det innehöll det största nystanet jag någonsin sett av ett härligt höstmurrigt ull/mohairgarn och ett fint grön/turkos/blårandigt sockgarn... Plus några jättefina stickmarkörer, några CoolAid för färgning och mumsig choklad!

Jag är så tacksam! Chokladen var jättegod och innan jag visste order av så var halva kakan i magen... innan middagen :-O



Jag har aldrig färgat garn själv men det verkar väldigt kul... så det måste provas! Nu ska jag bara packa ner sakerna till min hemliskompis och få iväg det också så min hemliga vän blir glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0