Inspirerad

På en sida nånstans såg jag söta vantar och tossor till en nyföding i söta retrotyger... Eftersom en god vän till mig väntar barn i början av december så tänkte jag att jag syr väl något till den lill*...

Jag vet ju att de små stickade vantarna var väldigt uppskattade men jag ville göra något jag inte provat förrut...

Så jag ritade ett eget litet mönster och resultatet blev såhär...



Muddväven har jag fyndat på Emmaus för 20:-/m och det här är mitt första försök med muddväv. Själva muddarna blev inte så åtsittande men å andra sidan så kommer vanten att gå till armbågen på den lill* första tiden misstänker jag... :-D
Jaja, vi får se... kanske att jag syr ett par till... Det var attans pilligt iaf :-D
Sitter i skrivande stund och klurar på ett par tossor också kanske :-D
De blev ju bedårande söta!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Jösses, vilka fina! du är så duktig!!! puss på dig.

2010-11-10 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0