Bröllopsgåvan!

När vi gifte oss i augusti fick vi en lite annorlunda bröllopsgåva av en vän till min man - nämligen varsitt par stickade vantar...

De är verkligen gjorda med omsorg och de är så fina så fina! Det jag vet om hon som stickat dem är att hon heter Klang i efternamn och förmodligen hör hemma i Dalarna och har en släkting som heter Hans Klang. Om någon vet vem denna person är eller känner igen vantarna så lämna gärna en kommentar här! Jag vill gärna komma i kontakt med henne och tacka lite bättre!



Själv känner jag att jag inte riktigt behärskar de tekniker som krävs för att sticka ett par liknande vantar - men jag kommer ha dessa som inpirationskälla och mål när jag ska ge mig i kast med ett par tvåfärgade vantar med lite samma stil snart. Jag har hittat ett mönster som jag verkligen vill försöka mig på. Jag ser det som en stor utmaning och ett kliv mot större utmaningar...

hejja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0