Nytt i butiken

Visst stickas det lite här fastän jag fortfarande inte borde med tanke på min arm. Jag har färdigställt en julklapp som en kollega beställt faktiskt. Det gick undan och jag hann inte ens fota hela paketet... :-(

I veckan har det vart ganska lugnt på jobbet så här innan jul. Perfekt för att piffa lite i butiken...



Till den nya kollektionen ECO Retro tog jag med ett fotoalbum och en lampa från 50-talet. Ett litet bord i teak kompletterar miljön tillsammans med tapeten med de milda färgerna. Kollektionen innehåller ganska många fina tidstypiska mönster och många fina färger...
Den gillade jag skarpt!

Amy Butler är istället lite inspirerad från 70-talet både i färgskalan och i mönsterbilden. Stora starka mönster i roliga glada färger är hennes signum och jag blir glad varje gång jag ser den här tapeten. Så synd att vi inte har några ytor att tapetsera hemma!

Idag ska jag få klart julklappsinköpen tänker jag. Kanske också lite loppisbesök och häng i stan...
Ska också få iväg mitt sista hemlispaket den här helgen hoppas jag. Och kanske en liten uppmuntrande paket till en vän som verkligen behöver lite uppmuntran. Hennes liv har vänt igen - till det bättre på lång sikt men just nu misstänker jag att det känns tungt.

Trevlig helg på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0