Vår entré

Ja det är ju synd att kalla det hall - den är inte ens en kvadratmeter stor... den är egentligen det enda utrymme vi inte ändrat sen vi flyttade hit för 2 år sen. Men vi har länge pratat om att göra det. Och nu äntligen... 

Från gråbeige neutral färg till något som skakar liv i en när man går eller kommer. Årets färg är förresten Turkos och eftersom jag råkar gilla den kulören så blev det så. Men inte utan makens veto... det var förresten han som valde den. Jag ville haft en olivgrön!

De gamla hyllorna var något hemmabygge som inte alls var vår stil - men de har fyllt som funktion... att rymma en del ytterkläder och tåla lite blöta... 

De nya krokarna och hatthängaren får vara det som ljusar upp och bryter av lite mer... Så vita detaljer får det bli i entrén nu... 



Det känns som en frisk fläkt och ett vitaminpiller att komma och gå hemma nu! Jag gillart! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt med turkos. Det är en av mina nya favoritfärger.

2010-04-05 @ 16:16:27
URL: http://stickalite.blogspot.com
Postat av: Pelin

Snyggt och fräscht!

2010-04-07 @ 00:10:18
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0