Tjoho!

Fick en uppenbarelse häromkvällen att vi kanske kunde surfa på grannens oskyddate nätverk och idag har jag provat - jo visst funkade det...

Påsken har bjudit på lite olika känslor... Vi har inte haft något särskilt för oss - så vi tog en liten pic-nic ute på påskafton. Vi packade ryggsäcken med varm choklad och goda mackor och gick en sväng till sjön där maken friade till mig. Dit är det alltid mysigt att göra utflykter. Där finns ett gigantiskt stenbord och bänkar - som gjorda för utomhusfika...
Sen har jag jobbat lite och ska jobba mer imorgon. Vi har också grejat lite mer i entrén som fått "nya kläder" - bilder kommer. Ska bara hitta min "förebild" först...

Vidare har vi faktiskt putsat alla fönster i lägenheten, städat i alla vrår och rensat och röjt lite. Maken bakade kardemummakaka och just nu tillagas en kalkonfilé med rödvin och goda tillbehör...

I morse hade vi förmånen att kunna äta frukost ute för första gången den här våren! Det är alltid mysigt och konstigt nog smakar maten alltid godare utomhus... Kan nån svara för varför det är så?



Förhoppningsvis ska jag kunna uppdatera lite oftare nu när jag kan surfa på grannen - men jag måste ju hitta alla bilder som jag spridit på konstiga ställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0