Försöka duger!

Eftersom jag har köptstopp för mig själv så får man försöka hitta nya vägar att skaffa nya fina saker... Ibland jag längta efter något nytt men då försöker jag tänka att allt jag köper begagnat är ju nytt för mig!

Annars kan man försöka tävla om något fint - på UnderbaraClaras blogg kan man vinna ett presentkort på kii.se och det kan ju inte räknas som ett köpstopp?!

Därför hoppas jag på tur såklart... Eftersom jag ska på bröllop i juli så skulle jag vilja ha en sån här klänning

(insert valfri bild på tjusig klänning - Internet är emot mig idag...Grrr!)



Kommentarer
Postat av: Karin

Ser att du hittat aktivitetet i mina trakter: både Underbara Clars Blogg och Kii är från Ume'! Kul!

2010-04-27 @ 19:36:05
URL: http://mingrej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0