Lite färg fixar allt!

Förra året letade jag efter ett par snygga sänglampor till vårt sovrum på Tradera och Blocket och loppisar... Hittade efter många om och men vad jag sökte på Tradera och budade hem ett par justa justerbara 50-tals lampor i plåt... de var tillockmed rosa, en av de accentfärger vi har i sovrummet...

Men det var ju helt fel rosa...

Men räddningen heter sprayfärg - jag la dem på en tidning på källargolvet och sprayade dem i flera tunna lager och lät torka emellan... och de blev perfekta...

Elen kanske skulle behövas ses över - eller så struntar jag i det och när jag tröttnat på dem så får nån annan ta hand om dem för då slänger jag ut dem på Tradera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0