Glada färger piggar upp

Jag läste på nån blogg om finfina bagagetags som nån sytt med skojiga färgglada tyger som gjorde det lättare att hitta sin väska vid bagagebandet...
Perfekt tänkte jag; eftersom vi ska ut och resa snart... Vi åker norröver för att fira julen hos svärföräldrarna strax norr om Sunsvall... Då ska vi visserligen bara åka tåg men ändå!

I februari åker vi på bröllopsresa till Thailand så då kommer nog dessa väl till pass! 
Så igår kväll sydde jag en till maken och och en till mig - gissa vem som ska ha vilken?


Kommentarer
Postat av: Jenni

Så snygga!



Jag tror att den gröna är till dig... eller?

Hur som helst var de väligt snygga.



Kram Jenni

2009-11-25 @ 10:22:13
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0