Fina fynd...

Som ni kanske vet vid det här laget gillar jag att fynda... Både på rea och på loppis och Tradera - i veckan har jag ropat hem några roliga saker på nätet - och blir alltid glad av fint inslagna paket. Det på bilden innehöll en söt barngardin med 'Bobbo och Gnuttarna' - om det är någon mer än jag som minns dem? Jag blev glad och tyckte den var värd att då ett nytt liv som väska eller klänning eller nåt framöver till någon behövande unge - några egna barn är det inte på G än så länge...






Sen har jag jag fått ett paket från Astrid i bytet "grisen i säcken" som Stickamera anordnat - Astrid hade skickat med lite god choklad och en "säck" till garnerna... Några riktigt härliga och roliga garner fanns i säcken - jag hade ju dåligt med restgarner i gula toner så det fick jag nu! Har packat en "säck" till min byteskompis som jag lagt på lådan också...

Sen har jag ju varit i två garnbutiker också och då måste jag ju självklart hitta lite kuliga nystan i härliga färger. det är fortfarande grönt som lockar mig mest - jag som inte gillat grönt förrut... 
Men roligast var nog det illigt starkrosa akrylgarnet för 16 pix! Kommer bli klockrent med nåt rött eller kanske något skirt vitt till?! Några tips? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0