Oj oj...

Sicken tokig morgon...
Vaknar och känner mig ganska pigg trots närmare 6 timmars körning igår och sent i säng... kikar på mobilen som ligger på sängbordet och den visare 07:30...
VADÅ 07:30 TÄNKER JAG! Rusar upp, ut i köket och kollar på micron som visar 06:30 eftersom den inte är omställd...
Rusar vidare som en yr höna, börjar klä på mig och sambon kikar sömndrucket på mig och ser frågande ut...
-Vi har försovit oss, mobilen har inte ringt, mobilerna har inte ringt, inte din heller...

Så ringer min chef och undrar var jag är för jag borde ju varit på jobbet för 1 timme sen!!!

Då är jag redan på väg ut genom dörren till bilen...

Väl på jobbet möter jag givetvis en målare som är på väg att åka - men sen har morgonen gått ganska bra!

Ringde sambon för en stund sen och han sa att när vi ställde om klockorna igår så har inte datumet hängt med så när vi satte på våra larm så trodde telefon att det var söndag idag och inte skulle ringa förrän i morgon... Så var det med det!


Stockholm var trevligt och självklart finns det lite att rapportera om, återkommer med det ikväll förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0