Halvvantar med rosett!

Av det fina brunmelerade garner från min hemlis blev jag sugen på att sticka pulsvärmare eller halvvantar... hade för mig att jag hittat ett bra mönster med hål för en tumme nånstans... Och jag hittade mitt mönster på "Sticka!"  och resultatet blev de här - med en hemknåpad liten rosett på - efter ett förslag från min sambo!



Idag har jag letat efter ett enkelt strumpmönster för jag är så frusen i yogalokalen på onsdagar och behöver verkligen ett par varma strumpor som är lätta att ta av och sätta på - man ska ju vara barfota när man utövar yoga - men det är så kallt i vår lokal...
Kanske blir det strumpor i det garn jag fick i Garn & Thé-bytet... :-D


Nu - taccokväll med några kompisar!


Kommentarer
Postat av: tzeni

oh vilka fina, underbara med rosetterna!

2009-03-22 @ 23:46:33
URL: http://tzeni.vox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0