Garn!

I helgen har det varit SY-mässa på Exercishuset vid Heden... jag slank in en sväng under söndagen och fyndade lite härliga ullgarner i karamelliga färger... Tyvärr hade de inte så mycket garner utan det var mer tyger, pärlor, tillbehör och sånt... Hade älskat att gå på nån mässa med bara garner... Nån som kan tipsa om nån sån i närheten av Göteborg snart?



Sen kände jag plötsligt för att vräka ut alla mina garner på golvet och arrangera dem lite efter färg och ta en bild. Helst skulle jag vara hemma från jobbet och bara få sticka massa roliga saker hela tiden - men tyvärr så måste man ju ha mat och kläder och kunna betala lånen... så man får snällt gå och jobba imorgon igen...


Fast det är ju "sy-möte" på tisdag så antingen blir jag väl klar med mina benvärmare... eller så får jag hitta på något annat att sticka... jag är sugen på något i röd/orange/rosa nu... längtar efter lite färg! Det har vart jättekul att sticka på
den andra benvärmaren - men jag är fortfarande rädd att det blir en 3:a också - de kommer vara FÖR olika varandra..
Vi får se hur det slutar helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fina dina benvärmare bli!! Mina räta pulsvärmare så bleka ut i jämförelse.

Ses på tisdag...då är det dax för mig att maska av =) Kram så länge!

2009-03-01 @ 19:56:20
Postat av: liene

Hej! du kan komma in på min hemsidan.... där har du massor med fiffiga garn till otroliga priser!

kände igen taiga... jag har flera färger!

vänligen liene&anders

2009-03-02 @ 19:45:52
URL: http://www.lienesdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0