Nu är det sådär igen...

Är trött som en gnu och har inte inspiration till att fota och pyssla med bloggen - men pysslar och stickar och shoppar och fyndar - det gör jag... men mer i "hemlighet" som förut...

Det är bröllopet som stressar mig lite och det hade vart skönt att veta att sommaren skulle bli löst på jobbet - vi har Fortfarande ingen sommarpersonal... :-/

Vädret ute gör ju ingen glad heller - det är surt och tråkigt

Så jag försöker ta det lugnt och inte stressa - bara hålla mig lugn och försöka slappna av...
Fick 2 st nya böcker av sambon i present häromdagen också vilket gör att jag gärna försöker lägga mig lite tidigare på kvällen och läsa lite...





Återkommer så fort glädjen och lust att blogga hinner ikapp mig :-D

Kommentarer
Postat av: Maria

Man får faktiskt vara trött ibland. Själv så är jag sjuk...hemma andra dagen idag.

Kram!

2009-06-10 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0