Fyndade tyger...

Har ropat hem ett par påslakan på Tradera och ett sött örngott som kan bli en liten väska eller något... Jag har länge jagat något gult - och fick tag på ett men det var inte riktigt så där gammalt som jag hoppats på. Det är liksom inte så där mjukt slitet och använt som jag tänkt mig...
Men så fann jag två stycken som var gröna och gula istället... plus ett litet örngott med turkosa blommor på... Det ska bli en klänning till en liten tös tänker jag.



På loppis hittade jag "Fyndpåse" med lite blandade stuvar i och vågade mig på att köpa den utan att egentligen veta vad den innehöll - lite grisen i säcken alltså. Men för 10:- så blev jag helt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0