Garn & Te

Jag håller som bäst på att avsluta lite olika projket hemma och på jobbet och jag vet att det var länge sen jag la upp något nu...
Igår var vi en sväng till IKEA och skulle "bara" köpa en pall till köket, en sån där som alla har, för 99:-...

Yeah, right, vi kom hem med två fulla kassar ändå - vi hittade ett fint nytt orange tyg till soffkuddar (fast vi har ju så många kuddar i soffan redan, sa jag - jo, men EN till kan vi ha sa min sambo!) och då fick vi ju köpa en kudde till... och så hittade vi en lampskärm som passade till min käraste ägodel - spegelglaslampan... Jag ska plåta i helgen så ni också få se!

Men idag har jag anmält mig till "Garn & te-byte" vilket innebär att man får en person som man ska köpa/skicka garn och te till... man fyller i lite info och sin adress och får en person att byta med...

Du hinner också anmäla dig om du vill på STICKA MERA fram till 30/1! Kom igen, det kan bli kul!


Kommentarer
Postat av: Memma

Hejsan Garn och te-vännen. Har varit i din blogg och spionerat lite för att hitta rätt innehåll till ditt paket. Jag kommer att skicka paketet idag.

Tack för de trevliga recepten, tillade genast ditt blogg i mina favoriter!

2009-02-10 @ 08:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0